Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru.
Prošla, 2015. godina za Facebook Messenger bila je velika jer on mjeri više od 800 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Itekako se može reći da je u pitanju proizvod koji uz samu društvenu mrežu dobiva najviše pažnje iz matične tvrtke. Što onda Facebook zapravo želi od Messengera? Želi da postane platforma!
Iako Messenger zapravo već jest platforma, čiji broj korisnika neprestano raste, a tijekom prošle godine Messenger je redovito osvježavan novim inovacijama. Ova je aplikacija postala brža, uvedeni su videopozivi, dodani novi emotikoni, stickersi i gif-ovi. Predstavljeni su i Business on Messenger, Photo Magic, a uvodi se i naručivanje Uber vožnje putem Messengera.
Zato i ne čudi da su planovi za ovu, 2016. godinu itekako krupni; oni obuhvaćaju nekoliko većih inovacija od kojih bi prva trebala biti slanje SMS-ova i telefonskih brojeva u davnu prošlost, iako su to tehnologije koje koristimo više od dva desetljeća. Facebook, naime, planira nametnuti Messenger kao univerzalno rješenje koje će zamijeniti telefonske brojeve jer su "ionako svi na facebooku", pa čemu pamtiti nečiji broj?
Otkad je Mark Zuckerberg najavio da Messenger postaje prava platforma i da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija kao i bolju integraciju poslovnih ljudi, vidjeli smo tek nekoliko uspješnih primjera kojima se ovaj servis može pohvaliti, a najuspješnija je suradnja s Uberom jer više nije potrebno instalirati aplikaciju Ubera za naručivanje vozila, nego se sve odrađuje direktno iz Messengera.
Danas, kada je prisustvo na društvenoj mreži normalna i očekivana stvar i kada se putem društvenih mreža dopisujemo s obitelji, kolegama ili naručujemo usluge, pitanje je koji je slijedeći korak? Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru. Zahvaljujući Business on Messenger, kompanija će u 2016. godini, primjerom Ubera i nekoliko e-prodavaonica gdje se roba može naručiti i platiti putem Messengera, pokušati privući još više brendova i na taj način stvoriti novu zajednicu.
Priznali mi to ili ne, Messenger je dio našeg digitalnog života, a brojka od 800 milijuna korisnika će samo rasti, a trgovci roba i vlasnici brendova mogli bi prifitirati rzahvaljujući razvoju direktnog kanala komunikacije i prodaje.
Dok većina hrvatskih gradova još uvijek sanja o visokotehno...
11.12.2025. u 10:00
Na svečanosti dodjele nagrada Suncokret ruralnog turizma 2025., održanoj 8. pros...
10.12.2025. u 10:00
Nakon dugog i prepoznatljivog mandata, tijekom kojeg je Turistička zajednica Bro...
06.12.2025. u 08:00
Na današnjoj sjednici Vlade Republike Hrvatske donesene su odluke koje će...
04.12.2025. u 20:00
Na 40. Forumu poslovanja nekretninama, održanom u organizaciji Hrvatske gospodar...
03.12.2025. u 17:30
S početkom adventskih događanja i povećanim prometom tijekom blagdana, Ministars...
01.12.2025. u 15:00
Slavonija, Banija i Kordun ponovno su se našli u najtamnijoj nijansi Euro...
30.11.2025. u 16:00
U Sportskoj dvorani Vijuš jučer je otvoren 28. Katarinski sajam, manifest...
22.11.2025. u 16:00
Ranč Ramarin u Garčinu ove će zime postati mjesto okupljanja nekih od najutjecaj...
20.11.2025. u 18:30
Tražite posao ili razmišljate o promjeni karijere? Brodsko-posavska župan...
20.11.2025. u 12:30
Slavonski Brod uskoro će postati središte rasprave o jednoj od najvažniji...
12.11.2025. u 17:30
Hrvatska udruga poslovnih žena „Krug“, nacionalna mreža uspje&scaron...
10.11.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija uskoro bi se mogla naći na jednoj od najzanimljivijih...
26.10.2025. u 12:00
Grad Slavonski Brod i ove godine s ponosom organizira 28. Katarinski sajam &ndas...
22.10.2025. u 17:30
NOVA GRADIŠKA – Jučer je u Novoj Gradiški svečano otvoreno j...
11.10.2025. u 08:00
I dok Vlada govori o padu inflacije, građani diljem Hrvatske pitaju se – u...
10.10.2025. u 19:00