Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru.
Prošla, 2015. godina za Facebook Messenger bila je velika jer on mjeri više od 800 milijuna mjesečno aktivnih korisnika. Itekako se može reći da je u pitanju proizvod koji uz samu društvenu mrežu dobiva najviše pažnje iz matične tvrtke. Što onda Facebook zapravo želi od Messengera? Želi da postane platforma!
Iako Messenger zapravo već jest platforma, čiji broj korisnika neprestano raste, a tijekom prošle godine Messenger je redovito osvježavan novim inovacijama. Ova je aplikacija postala brža, uvedeni su videopozivi, dodani novi emotikoni, stickersi i gif-ovi. Predstavljeni su i Business on Messenger, Photo Magic, a uvodi se i naručivanje Uber vožnje putem Messengera.
Zato i ne čudi da su planovi za ovu, 2016. godinu itekako krupni; oni obuhvaćaju nekoliko većih inovacija od kojih bi prva trebala biti slanje SMS-ova i telefonskih brojeva u davnu prošlost, iako su to tehnologije koje koristimo više od dva desetljeća. Facebook, naime, planira nametnuti Messenger kao univerzalno rješenje koje će zamijeniti telefonske brojeve jer su "ionako svi na facebooku", pa čemu pamtiti nečiji broj?
Otkad je Mark Zuckerberg najavio da Messenger postaje prava platforma i da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija kao i bolju integraciju poslovnih ljudi, vidjeli smo tek nekoliko uspješnih primjera kojima se ovaj servis može pohvaliti, a najuspješnija je suradnja s Uberom jer više nije potrebno instalirati aplikaciju Ubera za naručivanje vozila, nego se sve odrađuje direktno iz Messengera.
Danas, kada je prisustvo na društvenoj mreži normalna i očekivana stvar i kada se putem društvenih mreža dopisujemo s obitelji, kolegama ili naručujemo usluge, pitanje je koji je slijedeći korak? Facebook budućnost brendova vidi upravo na Messengeru. Zahvaljujući Business on Messenger, kompanija će u 2016. godini, primjerom Ubera i nekoliko e-prodavaonica gdje se roba može naručiti i platiti putem Messengera, pokušati privući još više brendova i na taj način stvoriti novu zajednicu.
Priznali mi to ili ne, Messenger je dio našeg digitalnog života, a brojka od 800 milijuna korisnika će samo rasti, a trgovci roba i vlasnici brendova mogli bi prifitirati rzahvaljujući razvoju direktnog kanala komunikacije i prodaje.
NOVA GRADIŠKA- Nakon višemjesečnog iščekivanja i br...
08.09.2025. u 10:00
Još nas samo nekoliko tjedana dijeli od trenutka kada će Nova Gradi&scaro...
04.09.2025. u 07:30
Grad Nova Gradiška privodi kraju jedan od ključnih infrastrukturnih proje...
02.09.2025. u 20:00
ZAGREB – Vlada Republike Hrvatske na svojoj 113. sjednici održanoj 28. kol...
01.09.2025. u 10:00
Internet je prepun oglasa za berače grožđa. U Kutjevu, vinarija Krauthaker traži...
31.08.2025. u 16:00
Kupac uđe u trgovinu, pogleda cijenu omiljenog proizvoda i odluči navratiti kasn...
19.08.2025. u 15:00
Kraj ljeta i početak jeseni u Hrvatskoj tradicionalno donose povećanu potražnju...
16.08.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija raspisala je javni natječaj za zapošljavanje se...
01.08.2025. u 14:00
Nakon godina izazova, slavonskobrodska Đuro Đaković Grupa ulazi u novu fazu &nda...
01.08.2025. u 12:00
Tržište rada mijenja se iz tjedna u tjedan, a potraga za si...
31.07.2025. u 12:00
Hrvatski radnici u svibnju su primili rekordne iznose na svojim računima. Prema...
23.07.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila,...
20.07.2025. u 17:00
U Velikoj vijećnici slavonskobrodske Županijske uprave održan...
27.06.2025. u 16:00
SLAVONSKI BROD – Dok se dio Hrvatske još uvijek suočava s posljedic...
25.06.2025. u 12:00
Pregledali smo stotine oglasa za posao objavljenih na području Brodsko-posavske...
23.06.2025. u 12:00
Nova Gradiška jučer je bila središte gospodarskih i vinskih zbivan...
15.06.2025. u 14:00