Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna.
Za Turistički klaster Slavonska košarica prošla je 2016. godina bila zaista uspješna. Prvi smo put od osnutka ostvarili i značajna bespovratna sredstva za provedbu projekta u okviru kojega smo organizirali tri edukacijske radionice za članove klastera po jednu u Osijeku, Vinkovcima i u Slavonskom Brodu. Članovi su svoje proizvode izlagali na brojnim sajmovima po Hrvatskoj i u susjednoj Sloveniji i svi su iskazali zadovoljstvo nastupom te želju za nastavkom odlazaka na sajmove i ove godine. Od prodaja naših proizvoda ostvarili smo značajne prihode, a u mnogo nam je pomogla i suradnja s portalom eKupi, koju nastavljamo i u ovoj godini“, istaknuo je Dejan Vuksanović, predsjednik Skupštine „Slavonske košarice“, na 3. sjednici skupštine tog najvećeg turističkog klastera u kontinentalnoj Hrvatskoj koji trenutačno okuplja 128 članova iz svih pet slavonskih županija.
Već na početku godine, predstojećeg vikenda dio njih predstavit će se na sajmu u Berlinu, bit će to prva promocija klastera u Njemačkoj, a dogovorena je, kaže Vuksanović i suradnja s klasterom Vojvođanski dućan iz Novoga Sada, pa će se tijekom godine organizirati i promocije 'Slavonske košarice' i u Vojvodini.
Članovima klastera otvaraju se brojne mogućnosti za unaprjeđenje njihova poslovanja i razvoj proizvoda kroz niz natječaja ministarstava na koja će moći aplicirati svoje projekte i ostvariti poticajna sredstva. O nizu mjera koje će im olakšati poslovanje i pojačati konkurentnost malih i srednjih poduzetnika i obrtnika, govorio je na sjednici državni tajnik u ministarstvu rada, poduzetništva i obrtništva Mario Antonić. Vrlo je uzornom ocijenio organiziranost klastera Slavonska košarica te bitnim i sljedeći korak, a to je plasman proizvoda članova klastera na tržištu cijele Hrvatske i Europske unije.
U tom smislu važna je i promocija, a Ministarstvo turizma će klasteru pomoći preko sustava Hrvatske turističke zajednice i županijskih turističkih zajednica, istaknula je pak Zdenka Šuntak, načelnica sektora za upravljanje turističkim destinacijama u Ministarstvu turizma.
O marketing programu klastera i marketinškim aktivnostima u području promocije okupljenima je govorila dr. sc. Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, a nakon radnoga dijela Skupštine, o tome kako do vlastite web stranice bez posebnih troškova članovima klastera govorio je Boris Predmerski iz tvrtke „In Medius“.
Ivica Vlašić
Nakon dugog i prepoznatljivog mandata, tijekom kojeg je Turistička zajednica Bro...
06.12.2025. u 08:00
Na današnjoj sjednici Vlade Republike Hrvatske donesene su odluke koje će...
04.12.2025. u 20:00
Na 40. Forumu poslovanja nekretninama, održanom u organizaciji Hrvatske gospodar...
03.12.2025. u 17:30
S početkom adventskih događanja i povećanim prometom tijekom blagdana, Ministars...
01.12.2025. u 15:00
Slavonija, Banija i Kordun ponovno su se našli u najtamnijoj nijansi Euro...
30.11.2025. u 16:00
U Sportskoj dvorani Vijuš jučer je otvoren 28. Katarinski sajam, manifest...
22.11.2025. u 16:00
Ranč Ramarin u Garčinu ove će zime postati mjesto okupljanja nekih od najutjecaj...
20.11.2025. u 18:30
Tražite posao ili razmišljate o promjeni karijere? Brodsko-posavska župan...
20.11.2025. u 12:30
Slavonski Brod uskoro će postati središte rasprave o jednoj od najvažniji...
12.11.2025. u 17:30
Hrvatska udruga poslovnih žena „Krug“, nacionalna mreža uspje&scaron...
10.11.2025. u 10:00
Brodsko-posavska županija uskoro bi se mogla naći na jednoj od najzanimljivijih...
26.10.2025. u 12:00
Grad Slavonski Brod i ove godine s ponosom organizira 28. Katarinski sajam &ndas...
22.10.2025. u 17:30
NOVA GRADIŠKA – Jučer je u Novoj Gradiški svečano otvoreno j...
11.10.2025. u 08:00
I dok Vlada govori o padu inflacije, građani diljem Hrvatske pitaju se – u...
10.10.2025. u 19:00
Cijena vadilice krumpira danas doseže i 300 tisuća eura – koliko stoji i n...
10.10.2025. u 10:00
SARAJEVO – Jučer, 25. rujna, svečano je otvoren Međunarodni turistički saj...
26.09.2025. u 20:00