Nekoliko dvostrukih rezervacija na autobuskoj liniji Pula - Osijek, koju operira grupacija Arriva, dovelo je do neugodne situacije za putnike, uključujući D.K., koji se vraćao u Osijek sa svojom djevojkom i nećakom, piše Glas Slavonije.
Prije polaska autobusa, putnici su saznali za višestruke rezervacije, što je izazvalo tenzije među njima, iako nitko od njih nije bio kriv za nastalu situaciju.
"Predstavnici Arrive su predložili da ostanemo u Zagrebu, a da će nam Arriva refundirati kartu. No, kako bismo se snašli za smještaj i tko bi ga platio?" pita se oštećeni čitatelj. Dodaje kako su im predložili putovanje autobusom drugog prijevoznika do Slavonskog Broda, gdje bi se trebali ukrcati u Arrivin autobus za Osijek, ali nitko nije mogao jamčiti da će biti mjesta.
"Na dva od tri rezervirana mjesta sjedili su mladić i djevojka koji se nisu htjeli maknuti jer su i na njihovim mjestima sjedili drugi putnici. Zaposlenik Arrive nije mogao ništa učiniti. Na kraju je jedna osoba napustila autobus jer nije imala rezervaciju, jedna je ostala u Zagrebu, a jedna putnica se, čini se, zaputila autobusom drugog prijevoznika u Slavonski Brod. Zaposlenik Arrive nije prihvatio naš prijedlog za dodatnim autobusom", izjavio je rezignirano.
Iz tvrtke Arriva Hrvatska izrazili su žaljenje zbog neugodnosti koje su doživjeli putnici te im uputili isprike, objasnivši: "Na liniji Pula - Osijek došlo je do greške u sustavu prodaje karata. Nažalost, prodane su četiri duple karte na dijelu linije od Zagreba do Slavonskog Broda, što je otkriveno tek po dolasku autobusa u Zagreb. Reagirali smo promptno i ponudili putnicima nekoliko opcija."
Stručnjakinja za prava potrošača, Dunja Maletić, komentirala je situaciju istaknuvši da potrošač koji rezervira određeno mjesto u autobusu ima pravo očekivati da će to mjesto biti dostupno bez borbe s drugim putnicima. Osvrnula se i na ponudu prijevoznika za povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja, ističući da to nije uvijek prihvatljivo za putnike s obavezama u točno određeno vrijeme.
Putnici su često prijavljivali slične situacije, naglašavajući problem nesuradnje putnika i nedostatak intervencije osoblja autobusa, ali ovom i sličnim problemima kao da nema rješenja.
Od danas vrijede nove, više cijene zdravstvenih usluga koje HZZO isplaćuj...
06.12.2025. u 19:55
U srijedu, 10. prosinca, od 9:30 do 12:30, dvorište novoizgrađene O&Scaro...
06.12.2025. u 16:00
Sveti Nikola jučer je razveselio najmlađe u Slavonskom Brodu, donoseći poklone u...
06.12.2025. u 12:00
Brodski Stupnik i okolna naselja početak prosinca dočekali su u punom blagdansko...
05.12.2025. u 17:30
Nakon godina radova, dogovora, političkih usuglašavanja i odgađanja, novi...
05.12.2025. u 15:00
Grad Slavonski Brod i ovog prosinca organizira rad mobilnih gradskih blagajni ko...
05.12.2025. u 12:30
Jučer, 4. prosinca 2025., na rijeci Savi odigrala se akcija koja j...
05.12.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Brodski Komunalac objavio je najnoviji nastavak rasporeda...
04.12.2025. u 17:30
KLAKAR – U Crkvi sv. Jakova apostola jutros je započelo dvodnevno obilježa...
04.12.2025. u 15:00
U gradu koji dobro zna što znači zajedništvo, ovog prosinca Slavon...
04.12.2025. u 12:30
Uoči blagdanske sezone, Turistička zajednica područja Slavonski Brod–Posav...
04.12.2025. u 07:30
Humanitarna kampanja Budi mi prijatelj udruge RTL pomaže djeci ove je godine u f...
03.12.2025. u 15:00
SLAVONSKI BROD – Dok brojni vozači svakodnevno rutinski stanu na parkirno...
03.12.2025. u 12:30
Početak prosinca u Hrvatskoj već tradicionalno najavljuje ono &sca...
03.12.2025. u 10:00
Slavonski Brod već je naviknut na velike najave, ali rijetko koja izazove ovolik...
03.12.2025. u 07:30
Policijski nadzori nezakonitog boravka i rada stranih državljana u Slavonskom Br...
01.12.2025. u 17:30