Nekoliko dvostrukih rezervacija na autobuskoj liniji Pula - Osijek, koju operira grupacija Arriva, dovelo je do neugodne situacije za putnike, uključujući D.K., koji se vraćao u Osijek sa svojom djevojkom i nećakom, piše Glas Slavonije.
Prije polaska autobusa, putnici su saznali za višestruke rezervacije, što je izazvalo tenzije među njima, iako nitko od njih nije bio kriv za nastalu situaciju.
"Predstavnici Arrive su predložili da ostanemo u Zagrebu, a da će nam Arriva refundirati kartu. No, kako bismo se snašli za smještaj i tko bi ga platio?" pita se oštećeni čitatelj. Dodaje kako su im predložili putovanje autobusom drugog prijevoznika do Slavonskog Broda, gdje bi se trebali ukrcati u Arrivin autobus za Osijek, ali nitko nije mogao jamčiti da će biti mjesta.
"Na dva od tri rezervirana mjesta sjedili su mladić i djevojka koji se nisu htjeli maknuti jer su i na njihovim mjestima sjedili drugi putnici. Zaposlenik Arrive nije mogao ništa učiniti. Na kraju je jedna osoba napustila autobus jer nije imala rezervaciju, jedna je ostala u Zagrebu, a jedna putnica se, čini se, zaputila autobusom drugog prijevoznika u Slavonski Brod. Zaposlenik Arrive nije prihvatio naš prijedlog za dodatnim autobusom", izjavio je rezignirano.
Iz tvrtke Arriva Hrvatska izrazili su žaljenje zbog neugodnosti koje su doživjeli putnici te im uputili isprike, objasnivši: "Na liniji Pula - Osijek došlo je do greške u sustavu prodaje karata. Nažalost, prodane su četiri duple karte na dijelu linije od Zagreba do Slavonskog Broda, što je otkriveno tek po dolasku autobusa u Zagreb. Reagirali smo promptno i ponudili putnicima nekoliko opcija."
Stručnjakinja za prava potrošača, Dunja Maletić, komentirala je situaciju istaknuvši da potrošač koji rezervira određeno mjesto u autobusu ima pravo očekivati da će to mjesto biti dostupno bez borbe s drugim putnicima. Osvrnula se i na ponudu prijevoznika za povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja, ističući da to nije uvijek prihvatljivo za putnike s obavezama u točno određeno vrijeme.
Putnici su često prijavljivali slične situacije, naglašavajući problem nesuradnje putnika i nedostatak intervencije osoblja autobusa, ali ovom i sličnim problemima kao da nema rješenja.
Slavonski Brod ponovno postaje grad oznaka, crta i novih parkirališnih zo...
21.10.2025. u 20:00
Posljednjih dana mnogi stanovnici Slavonije, kao i ostatka Hrvatske, vode istu b...
21.10.2025. u 17:30
GORNJA VRBA – Ministarstvo zaštite okoliša i z...
21.10.2025. u 15:00
SLAVONSKI BROD – Danas, povodom 6. Nacionalnog dana sigurnos...
21.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Prije svega pola sata u Naselju kralja Tomislava započeli...
21.10.2025. u 07:30
Iz Ruščice stiže priča koja spaja ljubav, upornost, tradiciju i poduzetni...
20.10.2025. u 15:00
Brodsko-posavska županija ulazi u tjedan promjenjivog vremena koji će, prema sve...
20.10.2025. u 07:30
Prvo, evo lagane brodske šale koja se događa u ugodnoj ljetnoj baš...
19.10.2025. u 20:00
U dvorištu Hrvatskog doma u Cerniku, pod otvorenim šatorom, ovog j...
19.10.2025. u 12:00
Radovi na autocestama, koji u Hrvatskoj svake jeseni uzmu maha nakon turističke...
19.10.2025. u 08:00
Poznata hrvatska prehrambena tvrtka Ledo izdala je hitno upozorenje potro&scaron...
17.10.2025. u 17:30
SLAVONSKI BROD – Na redakcijsku adresu 035portala stigao je videozapis koj...
17.10.2025. u 15:45
Policijske službenice Policijske uprave brodsko-posavske (Ured načelnika i Posta...
17.10.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD – Iako su društvene mreže posljednjih dana prepune n...
17.10.2025. u 07:30
Nakon tri uspješna i odlično posjećena izdanja, slavonskobr...
16.10.2025. u 10:00
Policijski službenici Postaje prometne policije Slavonski Brod, su 14. listopada...
16.10.2025. u 07:30