Nekoliko dvostrukih rezervacija na autobuskoj liniji Pula - Osijek, koju operira grupacija Arriva, dovelo je do neugodne situacije za putnike, uključujući D.K., koji se vraćao u Osijek sa svojom djevojkom i nećakom, piše Glas Slavonije.
Prije polaska autobusa, putnici su saznali za višestruke rezervacije, što je izazvalo tenzije među njima, iako nitko od njih nije bio kriv za nastalu situaciju.
"Predstavnici Arrive su predložili da ostanemo u Zagrebu, a da će nam Arriva refundirati kartu. No, kako bismo se snašli za smještaj i tko bi ga platio?" pita se oštećeni čitatelj. Dodaje kako su im predložili putovanje autobusom drugog prijevoznika do Slavonskog Broda, gdje bi se trebali ukrcati u Arrivin autobus za Osijek, ali nitko nije mogao jamčiti da će biti mjesta.
"Na dva od tri rezervirana mjesta sjedili su mladić i djevojka koji se nisu htjeli maknuti jer su i na njihovim mjestima sjedili drugi putnici. Zaposlenik Arrive nije mogao ništa učiniti. Na kraju je jedna osoba napustila autobus jer nije imala rezervaciju, jedna je ostala u Zagrebu, a jedna putnica se, čini se, zaputila autobusom drugog prijevoznika u Slavonski Brod. Zaposlenik Arrive nije prihvatio naš prijedlog za dodatnim autobusom", izjavio je rezignirano.
Iz tvrtke Arriva Hrvatska izrazili su žaljenje zbog neugodnosti koje su doživjeli putnici te im uputili isprike, objasnivši: "Na liniji Pula - Osijek došlo je do greške u sustavu prodaje karata. Nažalost, prodane su četiri duple karte na dijelu linije od Zagreba do Slavonskog Broda, što je otkriveno tek po dolasku autobusa u Zagreb. Reagirali smo promptno i ponudili putnicima nekoliko opcija."
Stručnjakinja za prava potrošača, Dunja Maletić, komentirala je situaciju istaknuvši da potrošač koji rezervira određeno mjesto u autobusu ima pravo očekivati da će to mjesto biti dostupno bez borbe s drugim putnicima. Osvrnula se i na ponudu prijevoznika za povrat novca u slučaju odustajanja od putovanja, ističući da to nije uvijek prihvatljivo za putnike s obavezama u točno određeno vrijeme.
Putnici su često prijavljivali slične situacije, naglašavajući problem nesuradnje putnika i nedostatak intervencije osoblja autobusa, ali ovom i sličnim problemima kao da nema rješenja.
SLAVONSKI BROD – Danas, subote 6. rujna 2025., Slavonski Brod diše...
06.09.2025. u 08:00
REŠETARI – 3. rujna 2025. – Gusta zavjesa dima, zvuk sirena,...
05.09.2025. u 15:00
SLAVONSKI BROD – Svi građani i građanke Slavonskog Broda moći će tijekom r...
05.09.2025. u 10:00
SLAVONSKI BROD / HRVATSKA – Državni inspektorat Republike Hrvatske izdao j...
05.09.2025. u 07:30
Dok se učenici pripremaju za povratak u školske klupe u ponedjeljak, 8. r...
04.09.2025. u 20:00
Brodsko-posavska županija suočava se s poražavajućom statistikom: sve veći broj...
04.09.2025. u 12:30
SLAVONSKI BROD – Nakon godina čekanja i brojnih pritužbi građana na nedost...
03.09.2025. u 10:00
U privredno zahuktalom Brodu na Savi u vremenu iza Prvog svjetskog rata, njegovo...
31.08.2025. u 20:00
Međunarodni dan pasa, koji se obilježava 26. kolovoza svake godine, idealna je p...
28.08.2025. u 10:00
Atletski klub Nova Gradiška imao je vrlo uspješan natjecateljski v...
27.08.2025. u 20:00
U četvrtak je u prostorijama mjesnog odbora u Brodskom Varošu održana je...
25.08.2025. u 15:00
Za normalno poslovanje kao i za svakodnevni život i poslovne potrebe, bogate bro...
24.08.2025. u 20:00
Zbog izvođenja radova na priključenju objekta na sustav odvodnje, u ponedjeljak,...
24.08.2025. u 16:00
Na području novogradiškog kraja otvoreni su natječaji za prijem pomoćnika...
23.08.2025. u 10:00
Upravni odjel za gospodarstvo i poljoprivredu Brodsko-posavske županije raspisao...
22.08.2025. u 15:00
Industrija ljepote našla se na prekretnici nakon što je Europska u...
22.08.2025. u 12:30